Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2019.01.23

Hogyan kell tartani a lábak égő, amikor kerékpározás

 

A közúti, hegyi vagy helyhez kötött kerékpáros kerékpározás kardiovaszkuláris és erősítő tevékenységet biztosít. Megemeli a pulzusát, elégeti a zsírt, és erősíti a hasi, gluteális és lábizmait. Azonban a kerékpározás is okozhat lábégés, a termék az izomfáradtság. Gyorsan elveszíti az erejét és a koordinációját, és mély fájdalmat érezhet, vagy égetheti az edzés ideje alatt. Alkalmazzon néhány technikát, hogy késleltesse az izomégést a kerékpározás során. Ha kerékpározás közben mély fájdalmat vagy izomtörzset tapasztal, forduljon kezelőorvosához.

1. lépés

Töltsön el akár 15 perc alatt csinál könnyű aerob tevékenység, amely fokozatosan növeli a szívfrekvenciát, mielőtt a kerékpáros kezelés. Séta, menetelés a helyén, vagy ciklus mérsékelt ütemben.

2. lépés

Töltse ki az első öt-10 perc a lovaglás lassan növeli a tempót. Kezdők, az emberek gyógyuló sérülés, akik ciklus első dolog reggel különösen előnyös egy hosszabb bemelegítés előtt egy intenzív kerékpáros edzés.

3. lépés

Lovagoljon gyorsan 30 másodpercig, majd lassítson a helyreállítási sebesség akár egy percig. Ismételje meg ezt a ciklust ötpercenként, csinál egy élénk, de fenntartható üteme-között intervallumok.

4. lépés

Válts útvonalat https://kerekpar.blog.hu/2007/07/14/fajdalom_es_a_kerekparozas. Ha egy egyenes útvonalon gyorsan irritálja a láb izmait, váltson hegyes útra, vagy egyenletes fokozatban, amely lehetővé teszi, hogy lovagolni lassabban, de még mindig úgy érzi, kihívás.

5. lépés

Hagyd abba a biciklizést, hogy pihentesd a lábad. Ha azt szeretné, hogy tartsa a pulzusszám emelkedett hosszabb, csinál néhány teljes testű jóga nyúlik le, mielőtt lehűl. A leghatékonyabb módja annak, hogy állítsa le a lábát égő, miközben kerékpározás, hogy lerövidíti az edzés.

Adjon hozzá egy teáskanál szódabikarbónát az ivóvízhez a kerékpározás előtt, hogy potenciálisan növelje az anaerob teljesítményt. Egy 2008-ban publikált tanulmányban a Loughborough Egyetem tudósai megállapították, hogy azok a sportolók, akik nátrium-bikarbonátot fogyasztottak edzés előtt, tovább dolgoztak anélkül, hogy izomégést kaptak volna. Bár nem meggyőző, a vizsgálat arra utal, hogy a szódabikarbóna csökkentheti a vér összetételének savasságát.
http://vitaminbank.hu/kerekparozas.php

Ön glean nagyobb aerob előnyeit csinál sebesség intervallumok edzés közben, mint kerékpározás azonos ütemben egész.

Ellenőrizze az egészségügyi szolgáltató megkezdése előtt egy edzésprogram első alkalommal, vagy ha már távol fitness programok egy ideig, vagy ha bármilyen krónikus egészségügyi problémák.

 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.