Ugrás a tartalomhoz Lépj a menübe
 


2019.02.06

4 módja a fogyásnak

A futás segíthet lefogyni, de nem úgy, ahogy gondolod. Kövesse ezeket a tippeket, hogy fut az utat a fogyás

Az úszás kalóriát éget? Igen. Mit szólnál a biciklizéshez? Igen. Mit szólnál egy puccos fitnesz-pihenőhöz Dél-Franciaországban?

Mindezek a dolgok nagy a fogyás, de van egy magasabb akadály a belépés, mint a futás. Kell egy medence, egy bicikli, és egy hat számjegyű fizetés. De ha megengedheti magának egy pár tornacipő (mint ezek az utolsó szezonban futócipő kevesebb, mint £100), akkor lehet futni. Futhatsz forró időben. Futhatsz hideg időben. Futhatsz a hóban. Futhatsz az esőben. Futhatsz egy baráttal. Egyedül is boldogulsz. Akkor is futni minden egyes nap, ha okos a felépülés.

Ez az a fajta elérhetőség, ami a futás az egyik legjobb edzés a fogyás. "Csak kell egy pár tisztességes cipő, egy kis kreativitás, és talán egy-két barát, hogy dolgozzon ki egy sétáló vagy futó terv. "Ez kevésbé drága, mint csatlakozni egy edzőterembe, vagy van egy személyi edző.”

Táplálkozási tanácsadó Cynthia Pascal, tanácsadó táplálkozás Charlize Theron (Charlize Theron) és Sandballock (Sandra Bullock) ajánlja gyors fogyás ital Black Latte helyett snack és/vagy az egyik étkezés. Black Latte serkenti az anyagcserét, erőt és energiát ad a teljes élethez, előnyökkel az alak számára. Cserélje ki az étkezés nem lehet több, mint egy hónap. Ez idő alatt, akkor elérheti lenyűgöző eredményeket.
http://youngharvill.org/

Ez egy nagy dolog figyelembe véve az időt és a lehetőséget néhány a legnagyobb akadályokat az emberek szembe, amikor megpróbálja, hogy a fitness elsőbbséget. "Mindenki foglalkozik a teljes menetrend és a Versengő prioritások, így gyakran nehéz hozzá valami újat a rutin anélkül, hogy kereskedés valami mást,". Akkor is meg kell mozgatni néhány dolgot körül, hogy a futás egy komoly része az életed, de az, hogy képes kirohanni a bejárati ajtón, ingyen, megszünteti néhány nagyon valódi útlezárások.

Mégis, a fogyókúráért futni egy kicsit bonyolultabb, mint a járdára csapódni, és reménykedni, hogy a kilók elolvadnak. Van egy stratégia, amiben segíthetünk. Itt van minden, amit tudnia kell a futás a fogyás.

Figyelj a diétádra

Van egy milliárd előnye a futás-beleértve a fogyás -, de a futás nem ok arra, hogy figyelmen kívül hagyja a diéta, különösen, ha Ön próbál fogyni. Sőt, még súlygyarapodást is találhatsz, ha túlhajtod magad.

"A legtöbb ember túlbecsüli a futás közben égetett kalóriákat" - mondja Angela Rubin, USAT szint i triatlon edző és stúdió menedzser precíziós futó Labor Equinox Bostonban. Általános becslésként, 100 kalóriát éget el mérföldenként. Szóval, ha két vagy három mérföldet futsz, akkor 200-300 kalóriát égetsz el-egy szilárd edzést.
https://www.bien.hu

A probléma az, hogy sok ember hozzá egy 400 kalóriás brownie vagy extra szelet pizza a diéta, mert "kiérdemelte."Míg mi mindannyian kezelésére magad, a valóság az, hogy meg kell, hogy hozzon létre egy teljes kalória hiány, ha azt szeretnénk, hogy lefogy.

"A fogyás a kalória egyensúlyzavar megteremtéséről szól, ahol valamivel több kalóriát használsz, mint amennyit elfogyasztasz, mondjuk 200 kalóriát naponta" - mondja O ' Connor. Így míg teljesen normális, hogy vágynak valami édes vagy szénhidrát-nehéz után futás, meg kell tartani a kényeztetés ellenőrzés, ha fogyás a végső cél.
https://www.femcafe.hu/

Erőltesd meg magad, de ne bonyolítsd túl

Igen, a sportolók folyamatosan optimalizálják a képzési terveiket és a versenynap stratégiájukat, de nem kell megőrülnöd, ha csak most kezded. "A fogyás, a kalória mozgatása és égetése az, ami számít" - mondja O ' Connor. "Ha szereted a Sprint, amely egy magasabb arányú kalória égett percenként, akkor van rajta; de ha inkább gyaloglás vagy lassabb kocogás, akkor csak meg kell tölteni több időt, hogy elégesse azokat a kalóriákat.”

Azt mondta, a gyógyszer & tudomány a sport & gyakorlat tanulmány megállapította, hogy a futók fogyott több, mint a járkálók egy hat éves időszak alatt, valószínűleg azért, mert az utóégés hatása. "A nagy intenzitással történő futás utóégést okoz, ami az, amikor a tested tovább égeti a kalóriákat, amikor már nem mozogsz" - mondja Rubin. Azt javasolja, hogy heti három 30 perces futással kezdjük, 30 másodpercig sprintelünk, aztán 30 másodpercig lábadozunk.

Ne felejts el edzeni

A keresztképzés néhány okból is fontos: először is, erősebb futóvá tesz, és csökkenti a sérülés kockázatát. "A futás csak akkor kemény az ízületeknek, ha nincs elég izmotok, hogy támogassátok őket" - mondja Rubin. Másodszor, emelés segít fogyni. "Minél több izomtömeg van, annál több kalóriát éget el nyugalomban" - mondja. Így van, több izom több égett kalóriát jelent, ha csak üldögélsz.

Menj a futó felé

A runner ' s high real: A Journal of Experimental Biology study shows that running releases endokannabinoids, which are associated with pleasure and could keep you coming back for more. De ne aggódj, ha az ötlet a futó magas úgy érzi, távolabbi, mint a maraton célba. Csak túl kell lépned azon a ponton, ahol a futás Totál szívás.

"A tested futásra van teremtve, de nem lesz kondicionálódásod, ha soha nem teszed meg" - mondja Rubin. "Haladjon felfelé rendszeresen (lásd: a fent említett heti háromszori), és egy hónap alatt természetesebbnek kell éreznie magát."Mielőtt észrevennéd, a fogyás is utógondolattá válhat.
 

Hozzászólások

Hozzászólás megtekintése

Hozzászólások megtekintése

Nincs új bejegyzés.